26 października 2017 | Kamis
REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
„Poczuj, że są Święta”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem konsumenckiej sprzedaży premiowej pt. „Poczuj, że są Święta”, zwanej dalej „Promocją”, jest Albedo Marketing spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Poznaniu (60-623), ul. Góralska 3, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000125373, NIP 779-21-83-071, REGON: 634370884, kapitał zakładowy 50.000,00 zł (dalej „Organizator”).
1.2. Promocja odbywać się będzie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej w dniach od 2 listopada 2017 roku do 15 stycznia 2018 roku lub do wyczerpania łącznej puli nagród zgodnie z pkt 2.7.-2.9. niniejszego regulaminu. Czynności związane z postępowaniem reklamacyjnym zostaną zakończone do dnia 9 marca 2018 r.
1.3. Promocja dotyczy zakupu wszystkich produktów McCormick Polska S.A. oznaczonych marką „KAMIS” (dalej „Produkty promocyjne”).
1.4. Informacje na temat Promocji udostępniane będą poprzez materiały promocyjne (np. plakaty), w tym materiały umieszczone w punktach sprzedaży detalicznej biorących udział w Promocji oraz informacje umieszczone na wybranych opakowaniach produktów marki „KAMIS”.
1.5. Udział w Promocji jest dobrowolny.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI ORAZ PRZYZNANIA I WYDANIA NAGRÓD
2.1. W Promocji mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (dalej: „Uczestnicy”).
2.2. W Promocji pt. „Poczuj, że są Święta” Organizator przygotował 30.000 (słownie: trzydzieści tysięcy) sztuk nagród w postaci kolorowych puszek na pierniki i przyprawy w trzech wzorach, po 10.000 (słownie: dziesięć tysięcy) z każdego wzoru (dalej: „Nagrody”).
2.3. Każdy Uczestnik, który na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w czasie trwania Promocji, dokona zakupów produktów KAMIS o łącznej wartości minimum 15,00 zł oraz zachowa oryginalne paragony potwierdzające transakcje, ma prawo do odbioru Nagrody, z zastrzeżeniem pkt 2.6.2. niniejszego regulaminu.
2.4. Paragony budzące wątpliwości w zakresie ich oryginalności, nieczytelne, zabrudzone, zawierające skreślenia, zamazania, przerobienia, w sposób uniemożliwiający ich weryfikację jako dowód zakupu Produktów promocyjnych, nie biorą udziału w Promocji.
2.5. Każdy Uczestnik może otrzymać dowolną ilość Nagród, o ile każdorazowo dokona zakupu Produktów promocyjnych o odpowiedniej wartości zgodnie z pkt. 2.3 niniejszego regulaminu, przy czym paragon dokumentujący zakup Produktów promocyjnych o wartości powyżej 75 zł upoważnia do odbioru maksimum 5 puszek.
2.6. Nagrody będą wydawane Uczestnikom:
2.6.1. w wybranych Salonach prasowych Kolporter (dalej „Salony prasowe”) oznaczonych przez materiały promocyjne lub wskazanych na liście umieszczonej na stronie www.kamis.pl (łączna pula Nagród do wydania za pośrednictwem Salonów prasowych wynosi 27.000 sztuk, po 9.000 sztuk z jednego wzoru);
2.6.2. w sklepach spożywczych FHC2 (będących częścią sieci Delikatesy Centrum) (dalej „FHC2”) oznaczonych przez materiały promocyjne lub wskazanych na liście umieszczonej na stronie www.kamis.pl (łączna pula Nagród do wydania za pośrednictwem sklepów FHC2 wynosi 1.500 sztuk, po 500 sztuk z jednego wzoru), przy czym w sklepach FHC2 można odbierać Nagrody tylko za takie zakupy Produktów promocyjnych zgodnie z pkt. 2.3 niniejszego regulaminu, które zostały dokonane w sklepach FHC2 (tzn. Uczestnik nie ma prawa do odbioru Nagrody w sklepach FHC2 na podstawie zakupów Produktów promocyjnych w innych punktach sprzedaży niż sklepy FHC2);
2.6.3. za pośrednictwem poczty (łączna pula Nagród do wydania za pośrednictwem poczty wynosi 1.500 sztuk, po 500 sztuk z jednego wzoru).
2.7. Wydawanie Nagród w Salonach prasowych będzie się odbywało na następujących zasadach:
2.7.1. Uczestnik powinien przedłożyć pracownikowi danego Salonu prasowego oryginalne paragony potwierdzające zakup Produktów promocyjnych w okresie Promocji o łącznej wartości minimum 15 zł. Przy wydawaniu Nagrody, pracownik salonu prasowego Kolporter zaznaczy na paragonie „WG”, co będzie oznaczało, że na dany paragon Nagroda została już wydana. Uczestnik nie pozostawia paragonów w Salonie prasowym. Uczestnik jednorazowo może odebrać w Salonie prasowym maksymalnie 5 (pięć) nagród;
2.7.2. Organizator podzieli pulę Nagród tak, aby do każdego z Salonów prasowych dostarczana była odpowiednia ilość Nagród;
2.7.3. Nagrody będą wydawane zgodnie z zasadą „kto pierwszy, ten lepszy”; w przypadku wątpliwości Uczestnik powinien uzyskać informację o dostępności Nagród w Salonie prasowym bezpośrednio od pracownika Salonu prasowego przed okazaniem swoich paragonów potwierdzających zakup Produktów promocyjnych;
2.7.4. jeżeli Nagrody w danym Salonie prasowym przestaną być dostępne z uwagi na wyczerpanie ich puli, Uczestnik powinien udać się do innego Salonu prasowego, w którym jest jeszcze dostępna pula Nagród lub zaczekać na zasilenie jego Salonu prasowego nową pulą Nagród. Względnie powinien przesłać swoje zgłoszenie pocztą, zgodnie z pkt 2.9. niniejszego regulaminu, o ile pula Nagród do wydania za pośrednictwem poczty nie wyczerpała się.
2.8. Wydawanie Nagród w sklepach FHC2 (będących częścią sieci Delikatesy Centrum) będzie się odbywało na następujących zasadach:
2.8.1. Uczestnik powinien przedłożyć pracownikowi danego sklepu FHC2 oryginalne paragony potwierdzające zakup w sklepie FHC2 Produktów promocyjnych w okresie Promocji o łącznej wartości minimum 15 zł. Przy wydawaniu Nagrody, pracownik sklepu FHC2 zaznaczy na paragonie „WG”, co będzie oznaczało, że na dany paragon Nagroda została już wydana. Uczestnik nie pozostawia paragonów w sklepie FHC2. Uczestnik jednorazowo może odebrać w sklepie FHC2 maksymalnie 5 (pięć) nagród;
2.8.2. Organizator podzieli pulę Nagród tak, aby do każdego ze sklepów FHC2 dostarczana była odpowiednia ilość Nagród;
2.8.3. Nagrody będą wydawane zgodnie z zasadą „kto pierwszy, ten lepszy”; w przypadku wątpliwości Uczestnik powinien uzyskać informację o dostępności Nagród w sklepie FHC2 bezpośrednio od pracownika sklepu FHC2 przed okazaniem swoich paragonów potwierdzających zakup Produktów promocyjnych w sklepie FHC2;
2.8.4. jeżeli Nagrody w danym sklepie FHC2 przestaną być dostępne z uwagi na wyczerpanie ich puli, Uczestnik powinien udać się do innego sklepu FHC2, w którym jest jeszcze dostępna pula Nagród lub udać się do Salonu prasowego Kolporter. Względnie powinien przesłać swoje zgłoszenie pocztą, zgodnie z pkt 2.9. niniejszego regulaminu, o ile pula Nagród do wydania za pośrednictwem poczty nie wyczerpała się.
2.9. Wydawanie Nagród za pośrednictwem poczty będzie odbywało się na następujących zasadach:
2.9.1. ilość Nagród wydawanych za pośrednictwem poczty jest ograniczona i wynosi łącznie 1.500 (słownie: tysiąc pięćset) sztuk, po 500 (pięćset) sztuk z jednego wzoru;
2.9.2. w celu uzyskania Nagrody Uczestnik powinien wysłać pocztą w terminie od 2 listopada 2017 roku do 15 stycznia 2018 roku (zgłoszenia z datą stempla pocztowego późniejszego lub doręczone Organizatorowi później niż 31 stycznia 2018, nie będą brały udziału w Promocji) na adres Organizatora (ul. Góralska 3, 60-623 Poznań) oryginalne paragony potwierdzające zakup Produktów promocyjnych o łącznej wartości minimum 15 zł w okresie Promocji oraz informację o wybranym wzorze Nagrody, adresie, na jaki Nagroda ma zostać doręczona i oświadczenie Uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia Promocji i wydania Nagrody;
2.9.3. Paragony nadesłane do Organizatora przez Uczestnika w celu uzyskania Nagrody nie podlegają zwrotowi;
2.9.4. wydanie Nagrody nastąpi poprzez wysłanie jej pocztą na adres podany przez Uczestnika w jego zgłoszeniu pocztowym, o którym mowa w pkt 2.9.2. niniejszego regulaminu;
2.9.5. Nagrody będą wydawane zgodnie z kolejnością wpływania zgłoszeń; w wypadku, gdy wskazany przez Uczestnika wzór nagrody jest już niedostępny, lub też gdy Uczestnik nie wskazał wzoru, wydany zostanie wzór, który jest dostępny w momencie nadejścia zgłoszenia w największej ilości;
2.9.6. wydanie Nagród nastąpi nie później niż do 16 lutego 2018 roku;
2.9.7. Organizator nie odpowiada za niedostarczenie Nagrody w przypadku, gdy dane, które zostały przekazane przez Uczestnika są niekompletne, nieprawidłowe, nieprawdziwe, jak również za niemożność odbioru lub nieodebranie Nagrody, z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Uczestnika – w takim przypadku Uczestnik traci prawo do Nagrody;
2.9.8. w przypadku wyczerpania się puli Nagród dostępnych do wydania za pośrednictwem poczty, Organizator niezwłocznie poinformuje o tej okoliczności na stronie internetowej Promocji www.kamis.pl. Uczestnik, który przesłał na adres Organizatora pocztowe zgłoszenie udziału w Promocji, po wyczerpaniu się puli nagród wydawanych Pocztą nie zachowuje roszczenia o wydanie nagrody, ani o przesłanie jego zgłoszonych w Promocji paragonów przesyłką zwrotną.
2.10. W przypadku wyczerpania puli Nagród przed upływem dnia 15 stycznia 2018 roku dalsze nagrody nie będą wydawane w Promocji. Organizator poinformuje o takiej okoliczności na stronie internetowej Promocji. W takim przypadku Uczestnik nie zachowuje żadnych roszczeń w stosunku do Organizatora i innych osób trzecich, w przypadku niewydania mu Nagrody gwarantowanej w związku z wyczerpaniem ich nakładu.
2.11. Nagrody wydawane w Promocji podlegają zwolnieniu od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
3. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
3.1. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane najpóźniej do dnia 23 lutego 2018 roku. Za termin zgłoszenia reklamacji poczytuje się dzień nadania pisma do Organizatora. Reklamacje złożone prawidłowo (z datą stempla pocztowego nie późniejszą niż 23 lutego 2018 roku), ale dostarczone po 2 marca 2018 roku nie będą uwzględniane.
3.2. Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru
pod adresem Organizatora z dopiskiem "Reklamacja – Poczuj, że są Święta". Forma pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko reklamującego, adres do korespondencji, numer telefonu komórkowego i adres e-mail, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji, a także żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
3.3. Reklamacje będą rozpatrywane, a informacje o sposobie ich rozpatrzenia wysłane w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji.
3.4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
4.1. Administratorem danych osobowych w Promocji (w tym danych osób przesyłających reklamacje lub uwagi w Promocji) jest McCormick Polska S.A. z siedzibą w Stefanowie (05-552) przy ul. Malinowej 18/20. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne np. do złożenia reklamacji. Uczestnicy mają prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Promocji, w tym rozpatrywania reklamacji lub uwag.
4.2. Niniejszy regulamin jest jawny i będzie udostępniany w siedzibie Organizatora na pisemną prośbę złożoną Organizatorowi na adres, ul. Góralska 3, 60-623 Poznań. Regulamin dostępny będzie również na stronie internetowej www.kamis.pl.
4.3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w czasie trwania Promocji, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników. Wszyscy Uczestnicy zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji o zmianie na stronie internetowej www.kamis.pl.
4.4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.